» خانه » دستگاه » اره آب صابونی

اره آب صابونی

اره آب صابونی نوعی اره دیسکی با حرکت دورانی برای برش گونیا و زاویه دار انواع قطعات آهنی، فولادی، استیل و… می باشد. که در هنگام برش مایع خنک کننده برای افزایش راندمان بر روی نوار دیسکی پمپ میشود. برای بالا رفتن دقت برش قطعه باید توسط گیره مهار گردد که یکی از مهمترین قابلیت های دستگاه حرکت گیره در راستای تیغ هستند. که این امر سبب می شود قطعات با ابعاد مختلف را هم مرکز با نوار دیسکی قرار داد. وجود قاب محافظ تیغ باعث افزایش ایمنی در هنگام برشکاری می گردد. تمامی قطعات دستگاه با بهترین کیفیت و حاصل نیم قرن تجربه در تولید انواع دستگاه برش می باشد.

قطعات اره پروفیل بر از جنس چدن و چدن نشکن هستند. که این امر باعث مقاومت دستگاه و از بین بردن لرزش ناشی از عملیات برش میگردد که در پی آن، برشکاری با دقت بالا انجام میشود. و عمر تیغ اره و دستگاه افزایش می یابد. اره شامل یک الکترو موتور ژن با سرعت چرخش 1420 دور در دقیقه و قدرت 2 اسب بخار میباشد.

  • موتور پر قدرت
  • توانایی برش زاویه دار
  • پایه چدنی برای جذب ارتعاشات
اره آب صابونی

اره آب صابونی

اره آب صابونی شامل یک گیربکس (جعبه دنده) می باشد؛ که باعث افزایش توان دستگاه در برش قطعات با جنس سخت می گردد. جعبه دنده در یک محفظه روغنی کار میکند که شامل یک حلزونی و یک چرخ دنده برنزی و یک شفت به طول 25 سانتیمتر میباشد؛ که توسط سه بلبرینگ احاطه میگردد. چرخ دنده حلزونی از جنس MO40، که قبل از کارگذاری بر روی دستگاه تحت عملیات سخت کاری قرار میگیرد.

چرخ دنده برنزی از آلیاژهای نیکل، فسفر و برنز با عملیات حرارتی ویژه و تحت نظارت مهندسین ایرانی طراحی و ساخته میشود؛ که این دقت و کیفیت بالا در طراحی جعبه دنده باعث کاهش لرزش در هنگام برش بر روی تیغ دیسکی و بالا رفتن عمر دستگاه و کیفیت برش در زاویه های مختلف هستند.

بر روی دستگاه 135 درجه تعبیه شده که از راست با 90 درجه چرخش و از چپ با 45 درجه چرخش این امکان را به اپراتور می دهد. که توانایی برش با زاویه های مختلف بر روی قطعه کار را داشته باشد. مایع خنک کننده دستگاه توسط پمپ مکانیکی که در انتهای الکترو موتور قرار میگیرد، به گردش درمی آید؛ که این مایع با منبعی که در انتهای پایه وجود دارد، ذخیره می شود. و با روشن کردن دستگاه مایع بر روی صفحه دیسکی پمپ شده و با قرار دادن یک صافی در مسیر ورود مایع خنک کننده به پمپ، عمر و کارایی قطعه مکنده آب صابون بالا می رود.

گیره دستگاه قابلیت عملکرد سریع، با توجه به اهرم تعبیه شده بر روی آن را دارد. برای برش سریع قطعات عموماً اپراتور یک قطعه با طول و قطر یکسان را در تعداد زیاد برش میزند. جهت کاهش هدر رفت زمان برای استقرار قطعه¬ کار و گیره بندی آن، اهرم اشاره شده با دوران کمتر از 90 درجه باعث بسته شدن گیره می شود.

اره آب صابونی1

تقسیم بندی بدنه و نوع جنس اره آب صابونی:

  • پایه اره آب صابونی که قسمت مهم این دستگاه می باشد. که بر روی کفه سوار شده و کلگی بر روی آن می باشد. و به صورت مفصل حرکت می کند.
  • گلگی دستگاه اره آب صابونی که جنس آن نیز از چدن بوده و روی گلگی دینام و گیر بکس دستگاه را روی آن سوار می کنند. و پمپ بر روی قسمت چدنی و تیغه نیز داخل یک محفظه چدنی قرار دارد.
  • اره از چدن تولید می گردد. چون چدن در ریخته گری بصورت یک دست در قالب ریخته می شود. و فرم زیبایی بخود می گیرد. از این فلز استفاده می شود. کف اره بصورت ریخته گری بود و داخل آن خالی چون در آن مایع آب صابون ریخته می شود. که این مایع در هنگام برشکاری بر روی تیغه مورد استفاده میریزد. و عمل خنک کردن تیغه که بر اثر اصطحکاک گرم شده را سرد می کند تا تیغه از حالت خود خارج نشود.
  • گیره اره که بر روی کفه سوار شده برای گرفتن فلز از آن استفاده می شود. و جنس این گیره نیز از چدن بوده که آن را نیز ریخته گری می کنند. لازم به ذکر است که این گیره می توان فلز را فارسی کرد. چون به صورت دایره وار می چرخد.
اره صابونی

فروش دستگاه اره صابونی

دستگاه های صنعتی و برشکاری بسیار تحت تاثیر نوسانات قیمت قرار گرفته اند. که دستگاه اره آب صابونی نیز از این قائده مثتثنی نمی باشد. مشتریان گرامی می توانید برای اطلاعات از قیمت و خرید محصول با مشاورین فروشگاه صنعت گستر ایرانیان تماس برقرار کنید. و در کمترین زمان ممکن محصول را تحویل بگیرید. و همچنین اگر قصد خرید محصول اره آتشی دارید، می توانید بر روی وبسایت اره آتشی کلیک کنید.

1401/05/25

قیمت دستگاه برش آب صابونی

برشکاری با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام می گردد. قیمت دستگاه برش آب صابونی در برابر فعالیت این دستگاه ارزش خرید را دارد. برشکاری با دستگاه های آتشی خشک و موجب گرمی تیغه می گردد. در نوع برش صابونی این دو برطرف می گردد.

از سوی دیگر به علت خنکی تیغه و همچنین لغزندگی از سرعت بالاتری برخودردار می باشد. عملکرد تیغه با پاشش محلول آب صابون به تیغه انجام میشود.

دستگاه های برشکاری از نوع اب صابونی با توجه به میزان توان آنها تقسیم بندی می شود. اینکه دستگاه مورد نظر از چه میزان توان برخوردار است. یا اینکه میزان باز شوندگی فک چند سانت است.

در اینگونه دستگاه ها از نوع کوچک و بزرگ نیز برخوردار است. البته خرید همواره از نوع بزرگ انجام می شود. اره صابونی ایران تولید می نماید که در گذشته محصول چینی وارد می گردید. امروزه با گسترش تولیدات در ایران ، موجب فروش محصول ایرانی هستیم.

محصولات ایرانی دارای کیفیت و خدمات پس از فروش می باشند. البته در برخی موارد به ناچار مجبور به فروش محصولات ایتالیایی هستیم. این موارد با توجه به نیاز مشتری صورت می پذیرد.

علاوه بر محصول فوق ، موارد دیگری در وبسایت معرفی نموده ایم که برای صنعت شما کاربرد دارد. از جمله آنان محصول جرثقیل سقفی می باشد که تمام صنایع استفاده میشود.

اره صابونی

اره آب صابونی با توجه به خرید توسط مجموعه های تولیدی اعم از کارگاهی یا کارخانه های بزرگ انجام می گردد. اره صابونی دستگاهی است که با توجه به میزان برشکاری و شرایط مختلف دیگر انتخاب می گردد. استفاده از نوع بدون میز و با میز وجود دارد. انتخاب یک محصول مناسب با توجه به نوع کاربری میسر می گردد.

خرید دستگاه اره آب صابونی با استفاده از کارشناسان این مجموعه شرایط را برای هر خریداری آسان می نماید.

دلایل مهم برای خرید اره صابونی از مجموعه صنعت گستر ایرانیان.

  • وجود کارشناسان مسلط به این موضوع
  • خرید مطمئن و کاربردی
  • قیمت تولیدی را دریافت می نمایید. حذف واسطه های خرید.
  • وجود ادامه دار این مجموعه که موجب می گردد خدمات ارزنده ای را دریافت نمایید.

یکی از گزینه های مهم در انتخاب فروشنده ، تخصص به شمار میرود. وقتی شما از یک فروشگاه با تخصص فروش در زمینه دستگاه های ار آب صابونی خرید می کنید. موجب می گردد که با آنان مشاوره کنید. این موضوع سبب می گردد که دستگاهی به اندازه مورد نیاز دریافت کنید.

برخی از مشتریان بر این باورند که مبلغ بیشتر نتیجه دستگاه بهتر را به دنبال دارد. به این موضوع بیاندیشید که وقتی یک دستگاه تک فاز برای شما کافیست. پس چرا از یک دستگاه سه فاز استفاده می کنید. همین امر طی یک سال از هزینه برق بالایی برای شما ایجاد می نماید.

خرید اره صابونی

تمام این موارد به شما اعلان می دارد که خرید مطمئنی از مجموعه ما برای شما ایجاد می گردد. از سوی دیگر ما همواره در این صنعت فعالیت داریم و محصول با کیفیت ایرانی را عرضه می نماییم.

دستگاه اره آب صابونی دارای برخی از تجهیزات و البته یک میز که در زیر آن قرار دارد. محصولات چینی بهمراه میز وارد نمی شوند. بلکه اگر محصولی به نام چینی ، آلمانی یا هر کشوری که خرید کنید. مطمئنن باکس های همراه در کشور ساخته میشود.

مهمترین قسمت در این محصولات ضخامت ورق می باشد. میزان سنگینی ورق از تکان خودرگی دستگاه در زمان فعالیت جلوگیری می نماید.

علاوه بر ایران در سایر کشورها از دستگاه های مختلفی در کنار اره صابونی به فروش میرسانند. اینگونه وبسایت ها به میزان کمی از تخصص کامل در خصوص اره آب صابونی برخوردار هستند. ولی ما در تعدادی محدود دستگاه فعالیت داریم. دستگاه هایی که به آنان آشنا و از تولید به مصرف کننده میرسانیم.

نظرات
  1. محسن گفت:

    قیمت اره آب صابونی چنده و چطور میشه خرید؟