» خانه » دستگاه » تیغ اره نواری

تیغ اره نواری

تیغ اره نواری یک ابزاری کاربردی برای برش مورد استفاده در دستگاه تیغه اره نواری ساخته شده از فولاد بی متال اروپایی، مناسب برش انواع متریال های مختلف صنعتی مانند: آهن، فولاد، آلومینیوم، چوب، گوشت، پروفیل حجیم و سایر فلزات می باشد‌. که در انواع، ابعاد و سایزهای مختلف به فروش می رسد.

تیغ اره نواری

تیغه اره نواری باکیفیت و کارآمد عوامل و نکات بسیار زیادی دخیل هستند، برای مثال خریدار باید نوع دستگاهی که در اختیار دارد را در نظر بگیرد و تیغه ای مناسب و شخصی سازی شده برای آن را تهیه نمایند. علاوه بر همه این ها، نوع محصول تولیدی نیز مهم است، یعنی در صورتی که در کسب و کار خود، برشکاری چوب را انجام می دهید، تیغه ای متناسب برای آن را تهیه نمایید و اگر در زمینه های فلزی فعالیت دارید، کالاهای مربوط به همان دسته بندی را انتخاب کنید.

تیغ اره نواری استیل بر

انواع تیغ اره نواری

  • دندانه معمولی
  • دندانه قلابی
  • دندانه پرشی
  • دندانه الماس
  • دندانه متغیر
  • دندانه موج دار

تیغ اره نواری معمولی

این تیغه برای برش معمولی فلز مناسب است. همچنین، این تیغه می تواند برای برش چوب بسیار عالی باشد، تیغه های مرتب دندانه عمدتاً با دندانهای مستقیم ساخته می شوند. تیغه دارای دهانه های بسیار عمیقی بین هر دندان است. همچنین می توانید آن را تیغه اره استاندارد بنامید. تیغه برای برش دقیق چوب نرم و همچنین گاهی اوقات چوب سخت بسیار عالی است.

تیغ اره نواری قلابی

تیغه های اره نواری نوع قلابی دارای قلابی عمیق با دندانه های بزرگتر که به طور گسترده ای رو آن قرار گرفته اند. غالباً آنها دارای زاویه مثبت 10درجه هستند. این ها می توانند برای ایجاد برش های درشت تر و عمیق تر بسیار مناسب باشند و  در درجه اول قطعات پلاستیکی، فلزی، چوب های ضخیم تر یا چوب های سخت را برش می دهند، در هنگام ایجاد برش های طولانی تر از تیغه های نوع برشی قلاب دار نیز استفاده می شود. این تیغه به طور مشابه با نام آن ساخته شده است. به نظر شکل دندانه ها به شکل قلاب است.

تیغه از زاویه دید گسترده ای برخوردار است و همانطور که قبلا گفته شد دارای 10 درجه زاویه است. با کمک آن ها، می توانید همه موارد بلند یا کوتاه را بسیار عمیق برش دهید. این نوع فروش تیغ اره نواری مخصوص برای سرعت زیاد و برش درشت طراحی شده است. این تیغه برای فلزات غیر آهنی و چوب سخت بسیار مفید است. تیغه همچنین برای چدن مناسب است. تنها نکته منفی این نوع تیغه این است که تیغه ها کوتاه هستند و گاهی ممکن است نتیجه دلخواه را به شما ندهند.

جنس تیغ اره نواری

جنس دندانه ها از فولاد می باشد و جنس بدنه نیز از فولاد فنر ساخته شده. دندانه های تیغه ها باید کاملا تیز باشند که البته با مرور زمان و کار با تیغه این دندانه ها تیزی خود را از دست می دهند و البته تیز کاری می شوند. لازم به ذکر است پیشنهاد می شود قطعه از سمت کم عرض در گیره کار گیر دستگاه قرار داده شود. آب بندی دندانه ها خیلی مهم است چرا که اگر آب بندی صورت نگیرد دندانه های تیغ اره ممکن است بشکند. آب بندی در ابتدا با فشار کم و سرعت کم صورت می گیرد.

خرید تیغ اره نواری

قبل از اینکه بخواهید تیغ اره مورد نظر خود را بخرید، دقت داشته باشید تیغ اره ها می توانند بهترین ابزار در برش شما باشند، فقط باید قبل از انتخاب آن دقت داشته باشید، معمولا برای برش هر متریالی انواع مختلفی تیغه وجود دارد، پس همیشه سعی کنید بر اساس نوع برش خود، دستگاه اره نواری و متریالی که تصمیم دارید برش بزنید، تیغ اره مناسب را انتخاب کنید. این تیغ اره نواری را در فروشگاه صنعت گستر ایرانیان با کمترین قیمت و عالی ترین برند چه به صورت آنلاین و چه حضوری می توانید خریداری نمایید.

فروشگاه صنعت گستر ایرانیان دارای ابزار و محصولات مختلفی است که از جمله آن ها می توان تیغ اره آب صابونی را نام برد.