» خانه » دستگاه » اره آلومینیوم بر

اره آلومینیوم بر

ابزار مورد استفاده جهت برشکاری پروفیل آلومینیوم و آلومینیوم را اره آلومینیوم بر می گویند. امروزه پروفیل آلومینیوم در تمامی صنایع مورد توجه قرار گرفت است. و به دلیل وزن مناسب و پایین خود و زیبایی منحصر به فرد و استحکام و مقاومت ویژه خود در بسیاری از صنایع مانند صنایع خودرو، هوا فضا، حمل و نقل ، لوازم خانگی، عمران و ساختمان و سایر صنایع به کار گرفته می شود. فلز آلومینیوم نسبت به سایر فلزات چگالی کمتری دارد. و بسیار آسان تر و راحت تر برشکاری می شود. اما مواردی مانند چسبندگی بین آلومینیوم و تیغه ی اره و هم چنین پلیسه گیری نیز در فرایند برشکاری وجود دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های تیغه اره آلومینیوم بر، قابلیت نویز گیری می باشد. نویز گیرها به دو دسته زرین دار و بدون زرین تقسیم بندی می شوند. چگونگی عملکرد زرین نویز گیر در تیغ اره به این صورت است. که کشسانی شیارهای نویز گیر را کاهش می دهد. و از حرکت کردن بیش از حد آن حین فرآیند ممانعت به عمل می آورد.

اره آلومینیوم

اره آلومینیوم بر، براساس خواص زیر کاربردهای متفاوتی دارند:

  • جنس تیغه
  • زوایای موجود در اره
  • گام اره
  • شکل و ابعاد تیغه
  • فاصله برش و دندانه در تیغه

اره آلومینیوم بر

جنس تیغه در تعیین زوایای تیغه موثر است. منظور از گام اره تعدادتیغه های اره در یک اینچ می باشد، گام تیغه بر اساس جنس پروفیل و ضخامت آن انتخاب می شود. هر چه قطعه سبکتر و نرممتر باشد گام تیغه کم تر است. گام اره در سرعت عملیات برشکاری موثر است. هر گام کمتر باشد سرعت برش بالاتر است.

تیغه اره ها بنا بر کاربرد زاویه ای و طولی به دو صورت دیسکی و خطی تولید می شوند. که براساس قطع پروفیل انتخاب می شوند. فاصله برش و دندانه تیغه موجب پایین آمدن میزان اصطکاک و سهولت حرکت دندانه ها بر روی قطعه می شود، به این منظور طول برش و عریض تر از پهنای دندانه ایجاد می شود.

اره ها بر اساس نوع انرژی مصرفی به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. مکانیکی (دستی)
  2. الکتریکی (ماشینی)

اره های ماشینی بر اساس شکل تیغه ( خطی یا دیسکی)، نوع برش و جنس تیغه (سنگ فیبری یا HSS) متفاوتند. جنس تیغه اره بر اساس فاکتورهای خاصی انتخاب می شود. در تقسیم بندی پروفیلهای فلزی بر اساس جرم به سه گروه سبک، نیمه سنگین و سنگین پروفیل آلومینیوم در دسته فلزات سبک قرار دارد. برای برش این فلز نرم و سبک از تیغه های دیسکی و یا الماسه با گام کم استفاده می شود. جنس تیغه های مورد استفاده تیغه HSS و یا تیغه آب صابونی است.

اره آلومینیوم بر

خدمات برشکاری پروفیل آلومینیوم:

خدمات برشکاری پروفیل آلومینیوم با نظارت تیم فنی واحد کنترل کیفیت گروه مهندسی صورت می گیرد. پروفیل مورد نظر مشتریان محترم، پس از تولید با مواد اولیه درجه یک ( آلیاژ 6063) و پس از انجام خدمات برشکاری مطابق نقشه ارسالی کاربران محترم، عرضه و با قیمت روز بازار به فروش می رسد.

مشخصات دستگاه اره آلومینیوم بر:

  • این دستگاه دارای اهرم حرکت تیغه به بالا می باشد.
  • دارای قرار متحرک و خط کش اندازه گیری جهت برش های سریع می باشد.
  • دارای مخزن و پمپ روغن کاری دستی جهت جلوگیری از چسبیدن آلومینیوم به تیغه می باشد.
  • قابلیت فارسی بری کردن در دو جهت چپ و راست و زوایای مختلف را دارد.
  • قابلیت نصب موتور تک فاز و سه فاز با توان 3 اسب 3000 دور

فروش اره آلومینیوم بر:

دستگاه های صنعتی و برشکاری بسیار تحت تاثیر نوسانات قیمت قرار گرفته اند. که اره آلومینیوم بر نیز از این قائده مثتثنی نمی باشد. مشتریان محترم برای اطلاع از قیمت اره می توانید از ارتباط با فروشگاه صنعت گستر ایرانیان مطلع شوید. همچنین اگه قصد خرید محصول دیگر فروشگاه از جمله اره آب صابونی را دارید می توانید بر روی وبسایت اره آب صابونی کلیک کنید.

اره آلومینیوم بر1