» خانه » دستگاه » تیغه قیچی میلگرد بر

تیغه قیچی میلگرد بر

تیغه قیچی میلگرد بر از آلیاژ فولاد ساخته شده است که دارای مقاومت بالایی می باشد. این تیغه ها بسیار قوی بوده و قدرت برش بالایی دارد. تیغه قیچی میلگرد بر به راحتی بر روی انواع قیچی میلگرد بر نصب شده و استفاده میشود. تراشکاری و فرز کاری بسیار دقیق این تیغه ها سبب هر چه دقیق تر انجام شدن عملیات برش میلگرد شده و باعث کاهش سر و صدا ناشی از برش و حواشی برش عاری از پلیسه در دستگاه خم و برش میلگرد می گردد.

تیغه قیچی میلگرد بر

تیغه قیچی میلگرد بر یکی از ملزومات مصرفی در طراحی انواع قیچی خم و برش میلگرد می‌باشد. این تیغه‌ها در بخش انتهایی کورس حرکت جک هیدرولیک قیچی نصب می‌شوند تا با حرکت قدرتمند جک قابلیت بریدن میلگردهای ضخیم را داشته باشند. دستگاه قیچی خم و برش میلگرد برای بریدن میلگرد ها طراحی شده ‌است و این اجزای ساده در طرح تیغه قیچی میلگرد بر هستند که وظیفه این برش سخت و دقیق را انجام می‌دهند. هر دستگاه قیچی میلگرد بر دارای دو عدد تیغه می‌باشد که یکی از آنها در مقابل جک هیدرولیک و متحرک دستگاه نصب می‌شود.

ویژگی تیغه قیچی میلگرد بر

از آنجا که هر دو فک ثابت و متحرک تیغه قیچی میلگرد بر در تماس مستقیم با فولاد سخت میلگردها قرار دارد، به ‌سرعت مستهلک می‌شوند. به ‌این ‌ترتیب این تیغه‌ها در لیست لوازم قیچی میلگرد بر قرار می‌گیرند که باید همیشه مورد بازدید قرار بگیرند و در صورت نیاز تعویض شوند. تنها در این حالت است که می‌توانیم از دستگاه قیچی میلگرد بر انتظار قدرت ‌نمایی در برش میلگردها را داشته ‌باشیم.

تیغه قیچی

قیمت تیغه قیچی میلگرد بر

قیمت تیغه قیچی برقی در قبال دیگر بخش‌های فنی دستگاه تقریباً ناچیز است. در عین ‌حال این قطعه نه ‌چندان گران ‌قیمت کارهای بزرگی برای پیشبرد اهداف عمرانی انجام می‌دهد. از این ‌رو به ‌عنوان پیمانکاران حرفه‌ای ساختمان‌سازی باید دید فنی مناسب از حضور تیغه قیچی زمینی در داخل دستگاه داشته باشید تا همواره با بازدیدهای به ‌موقع در زمان درست آنها را تعویض کنید.

با هدف برش‌زنی ساده و تمیز و دقیق انواع میلگردها طراحی‌ شده است که باید در دستگاه با قابلیت نصب درست قرار بگیرند. بنابراین همواره در هنگام خرید و قیمت تیغه قیچی میلگرد بر مطمئن باشید که از یک نمونه مناسب برای دستگاه و کار با میلگردهای ساختمانی استفاده می‌کنید.

تیغه قیچی میلگرد

خصوصیات تیغه قیچی میلگرد بر

هر کدام از این تیغه‌ها یک قطعه مکعبی شکل هستند که دارای چهار لبه تیز و فولادین می‌باشند. این تیغه‌های مکعبی شکل فولادین از طریق یک سوراخ که درست در مرکز تعبیه ‌شده است بر روی دستگاه قیچی میلگرد بر نصب می‌شوند. هر دو سمت تیغه قیچی میلگرد بر شبیه به هم و در یک سایز استاندارد هستند. لذا هر کدام از آ‌نها قابلیت نصب شدن بر روی هر سمت جک متحرک و یا فک ثابت دستگاه را دارند.

هر تیغه قیچی میلگرد بر هیدرولیک دارای چهار لبه است. از این ‌رو می‌توانیم از هر چهار لبه برای برش زنی میلگردها استفاده کنیم. البته درعمل فقط یکی از لبه‌های تیغه برای برش زنی استفاده می‌شود و سه لبه دیگر اگرچه بخشی از تیغه هستند اما به نوعی از تیغه‌های یدکی دستگاه محسوب می‌شوند. به ‌این ‌ترتیب که در صورت کند شدن و یا آسیب دیدن هر لبه تیغه می‌توانیم تیغه قیچی میلگرد بر را از روی دستگاه باز کنیم و از سمت لبه‌های سالم آن بسته و مجدداً استفاده کنیم. به ‌این ‌ترتیب با هر بار کند شدن یک لبه می‌توانیم از قابلیت‌های سه لبه دیگر تیغه برش میلگرد بر استفاده کنیم.

فروشگاه صنعت گستر ایرانیان دارای انواع مختلفی از ابزار های مختلفی می باشند که از جمله آن ها گیره سینوسی ارائه می دهند.