» خانه » دستگاه » دستگاه نقطه جوش دستی

دستگاه نقطه جوش دستی

دستگاه نقطه جوش دستی قیمت که از کیفیت ساخت و طراحی مناسبی برخوردار می باشد، در این مرکز یافت می شود. دستگاه نقطه جوش دستی به عنوان یک محصول کارآمد و پر استفاده در کارخانجات صنعتی داخل کشور بوسیله کارشناسان و متخصصان فنی با استفاده از مواد اولیه درجه یک و با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک صنعتی با دقت بسیار بالا تولید گشته است.

دستگاه نقطه جوش دستی1


ویژگی های دستگاه نقطه جوش دستی:

  • مناسب برای جوشکاری انواع فلزات تا ضخامت ۲×۲میلیمتر.
  • قدرت خروجی این دستگاه نقطه جوش دستی ۱۵ کاوا می باشد .
  • قابلیت جوش انواع ورق تا قطر ۲ میلیمتر دارد .
  • قابلیت جوش میلیگرد حداکثر تا قطر ۶ میلمتر دارد .
  • این محصول مناسب جهت جوشکاری انواع فلزات می باشد.طول شاخک های دستگاه ۲۰ سانتی متر است .
  • از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد.
  • سیستم کارکرد این دستگاه نقطه جوش به طور دستی می باشد.
  • دارای تایمر جوش است.
  • دارای ماژول برنامه ریزی الکترونیکی .
  • این دستگاه سبک و قدرتمند می باشد.
دستگاه-نقطه-جوش-دستی

فروشنده دستگاه نقطه جوش که در داخل کشور طراحی و تولید شده است، به وسیله صنعت گستر ایرانیان در این مرکز ارائه می گردد. این دستگاه های نقطه جوش دارای سرعت بالا در جوشکاری می باشند. و با جریان های مختلفی می توانند کار کنند. این دستگاه های نقطه زن در سایزها و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می گردد. لاز به ذکر است که این دستگاه از قدرت 35 کاوا تا 315 کاوا طراحی و تولید می شوند.

دستگاه نقطه جوش دستی

دستگاه نقطه جوش دستی وسیله ای برای اتصال آلیاژ فلز استیل به دیگر فلزات است. توسط این دستگاه میتوان جوشکاری نقطه ای بر روی فلز استیل را به راحتی و با دقتی بسیار بالا انجام داد. این محصول با دارا بودن ولتاژ های مختلف می تواند فلز استیل را در ضخامت های گوناگون اتصال دهد. استفاده از سیم پیچی بسیار دقیق و پر قدرت در تولید این محصول سبب ایجاد جوش نقطه ای قوی و دقیق می شود.

دستگاه جوش دستی دارای الکتریکی بسیار قوی میباشد. و میتواند ولتاژهای مختلف را برای جوش نقطه ای سریع بر روی فلز استیل ایجاد نمایند. کاربرد این محصول در صنایع مختلف از جمله کابینت سازی و ساخت قطعات خودرو و دیگر صنایع بسیار زیاد است. و روزانه حجم بسیار بالای کار جوش را با دقتی بسیار بالا انجام می دهد. استفاده از این محصول نیازمند تجربه کافی می‌ باشد. در غیر این صورت جوش بی کیفیتی را از این دستگاه خواهیم داشت.

قیمت دستگاه نقطه جوش دستی

دستگاه جوش نقطه ای دستی بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد مشتریان عزیز می توانند با صرف هزینه بسیار مناسب این دستگاه را تهیه کرده و سالیان سال از آن به خوبی بهره مند گردند. برای خرید و اطلاعات بیشتر از آن می توانید با مشاورین صنعت گستر ایرانیان تماس برقرار کنید.

صنعت گستر ایرانیان فروشنده تمام دستگاه های نقطه جوش ها می باشند که نمونه ی دیگر آن دستگاه نقطه جوش پدالی بصورت مکانیکی کار میکند. یعنی به این معنا که جریان برق به وسیله پلاتین قطع و وصل می شود. برای اطلاعات بیشتر بر روی صفحه دستگاه نقطه جوش پدالی کلیک کنید.