» خانه » دستگاه » دستگاه ویبراتور بتن

دستگاه ویبراتور بتن

از ویبراتور بتن برای خارج کردن هوای داخل بتن است که با این روش عمر و استحکام دستگاه ویبراتور بتن زیاد می شود. یکی از مراحل مهم پس از بتن ریزی که برای تثبیت و به حداکثر رساندن مقاومت نهایی بتن ریخته شده از دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.. فروشگاه صنعت گستر ایرانیان شما را برای یک خرید آسان توضیحات مختصری درباره دستگاه ویبراتور بتن در اختیار کاربران گرامی می گذارد. یکی از مراحل مهم در پروژه های ساختمانی ویبره زدن بتن می باشد.

دستگاه ویبراتور بتن

برای ویبره زدن بتن بهتر می باشد از وسایل مکانیکی مناسب و مطمئن استفاده نمود. دستگاه ویبراتور بتن وسیله ای برای ارتعاش، افزایش تراکم و کاهش خلل بتن است. ویبراتور از لحاظ مکانیزم عملکرد نیز به ویبراتور داخلی و ویبراتور خارجی تقسیم بندی می شوند.
ویبره زدن بتن باعث بهبود مقاومت فشاری بتن شده و همچنین با کاهش نفوذ پذیری، سبب می شود بتن در مقابل عوامل مخرب محیطی دوام بهتری از خود نشان دهد.

مشخصات فنی دستگاه ویبراتور بتن

  • بازدهی مکانیکی مناسب
  • دارای شاسی ویبره بتن
  • کارکرد با ثبات
  • ولتاژ دستگاه 240-220 ولت
  • قابلیت نصب شیلنگ ویبره در سایزهای مختلف
  • دستگاه در مدل برقی دارای الکتروموتور با قدرت 3 اسب بخار و در مدل بنزینی دارای موتور با قدرت 5.5 اسب بخار می باشد.
  • دارای 16000 دور آزاد در دقیقه
  • دارای کوپلینگ روی موتور
دستگاه ویپراتور بتن

طرز کار با دستگاه ویبراتور بتن

ویبراتورها در دو نوع برقی و بنزینی تولید می گردد. نوع بنزینی دارای موتور بزرگی می باشد، که به یک شیلنگ وصل شده است. و اما نوع برقی، دارای موتور کوچکی و همانند موتور بنزینی به یک شیلنگ وصل شده است. مدل بنزینی نیاز به منبع برق ندارد و استفاده از آن راحت تر است، اما مدل برقی سبک تر بوده و قدرت بیشتری دارد.
استفاده از دستگاه ویبراتور بسیار راحت می باشد. بعد از روشن کردن دستگاه، می توان میزان لرزش نازل شیلنگ را تنظیم کرد. نازل با سری ویبراتور داخل بتن می رود تا روند جداسازی هوا از مخلوط را به انجام دهد.

کاربرد شیلنگ ویبراتور بتن

کاربرد شیلنگ متراکم سازی از طریق هوا گیری می باشد، اما این تنها کاربرد شیلنگ نمی باشد. یکی دیگر از کاربردهای شیلنگ مخلوط سازی لیفت های مختلف بتن در سطح بتن نا در داخل یک توده سخت واحد یکدیگر تا جایی که هیچ حباب هوا و یا خط لیفتی در آن وجود نداشته باشد.

نکات ایمنی در کار با ویبراتور

  1. در ویبراتور باید تمام سیم ها و کابل های برق از داخل لوله های لاستیکی عبور نماید.
  2. قسمت لرزاننده دستگاه باید به وسیله فنر یا لاستیک از قسمت فوقانی جدا شده باشد.
  3. هنگام استفاده از ویبراتور، از ایمنی داربست اطمینان حاصل شود و اپراتور از کمربند ایمنی استفاده کند.
  4. دستگاه باید در جایی قرار بگیرد که واژگون نشود. چون این مسئله باعث خطرساز بودن هنگام کار در ارتفاع شود.
کاربرد دستگاه ویبراتور بتن

فروشگاه صنعت گستر ایرانیان فروشنده حضوری و آنلاین با قیمت مناسب دستگاه ویبراتور بتن برای مشتریان گرامی بصورت مستقیم عرضه می نماید. همچنین می توانید با محصولات دیگری ما آشنا شوید. ما محصول دستگاه کاتر آسفالت بر را به شما معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

همچنین می توانید در انواع مختلفی Concrete vibrator device بفروش می رسد.